Usein kysytyt kysymykset

Askarruttaako jokin? Tältä sivulta löydät vastaukset kaikki yleisimpiin kysymyksiin liittyen palveluihimme, kartoitukseen, hintaluokkiin ja kylpyhuonehuoltoon yleisesti. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, tai haluat lisätietoja, ole yhteydessä niin kerromme mielellämme lisää.


Katso alta vastaukset
useimmin kysyttyihin kysymyksiin

Mitä palvelunne maksavat?

Työn määrän ja hinnan voimme määritellä käytyämme kartoituskäynnillä paikan päällä, koska kohteiden kunto vaihtelee merkittävästi. Kylpyhuoneen neliöt eivät ole avaintekijöitä, vaan tehtävän työn määrä.

Suurimmaksi osaksi huoltohintamme liikkuvat 200 – 3 000 € välillä.

Mitä maksutapoja tarjoatte?

Tarjoamme seuraavat maksutavat huoltotöillemme:

  1. Vevex Laskulla maksat huoltotyön kertamaksuna, työn jälkeen saapuvalla laskulla. Maksuaikaa 14 vuorokautta, ei mahdollisuutta osamaksuun.
  2. Vevex Joustolla voit maksaa huoltotyön joustavasti. Joustolla voit valita jopa 60 kk osamaksua tai pidennettyä 30 – 60 päivän maksuaikaa. Vevex Jousto vaatii hyväksytyn luottopäätöksen. Luotonmyöntäjä Svea AB (publ), filial i Finland.
Varmistatteko ennen työn aloitusta, että kylpyhuoneessa ei ole kosteusvauriota

Mikäli kohteessa on vähääkään syytä epäillä kosteusvauriosta, meidän tai asiakkaan toimesta, suoritamme aina pintakosteusmittauksen. Aina myös, kun asunnon omistaja erikseen haluaa, tehdään huoneistoon pintakosteusmittaus. Jos pintakosteusmittaus antaa syytä epäillä suurempaa vahinkoa, ohjataan asiakas yhteistyökumppanille, joka tekee rakenteista tarkemmat mittaukset. Näin varmistetaan, että ylimääräistä kosteutta ei ole väärissä paikoissa ja huollot tehdään vain rakenteeltaan kunnossa oleviin tiloihin.

Miten saan tarkempia hintatietoja?

Teemme toimialueillamme ilmaisia kartoituskäyntejä arkisin klo 9:00 – 17:00 välillä. Käyntimme jälkeen saat sähköpostiisi kirjallisen tarjouksen, jossa työ ja palvelut ovat eriteltyinä kiinteään hintaan. Kartoituskäynti ei velvoita hyväksymään tarjousta ja tilaamaan työtä.

Miksi Vevexin palvelut eivät ole neliöhinnoiteltuja, vaikka kilpailijoilla tällaista mahdollisuutta tarjotaankin?
Haluamme aina tarjota asiakkaalle juuri hänen tarpeeseensa sopivaa ratkaisua ja tähän sisältyy kylpyhuoneen oikean huoltotarpeen määritys.

Esimerkiksi 10 vuotta vanhan, hyvin pidetyn ja 15 vuotta vanhan, mutta huonosti pidetyn, kylpyhuoneen huoltotarpeet eivät ole samanlaiset, vaikka neliöt olisivatkin samat. Samoin, neliöhinnalla laskettuna suihkusta kaukana oleva, lähes puhtaana olevan seinän puhdistus maksaisi saman verran kuin suihkunurkkauksen, mahdollisesti todella likaisen, seinän puhdistus.

Kohteissa on myös usein hyvin erilaisia tarpeita laattasauman vaihtomäärille. Mikäli laattasauman vaihtotarvetta on toisessa kohteessa monia metrejä enemmän kuin toisessa, vaikuttaa se hintaan huomattavasti. Samoin laattojen koot vaihtelevat kylpyhuoneissa, jolloin myös laattasauman määrä on eri. Samankokoisissa kylpyhuoneissa, jossa toisessa on 20*20 cm laattaa ja toisessa 2,5*2,5 cm mosaiikkilaattaa, laattasauman määrissä on moninkertainen ero. Laattasauman vaihtotyönmäärä on suurin hintaan vaikuttava tekijä.

Neliöhinnoittelu on helppo yritykselle ja helppo opettaa myyjille. Oikea huoltotyön tarpeen arvioiminen vaatii kuitenkin kohteessa käyntiä ja ammattitaitoa tarjouksen tekijältä.

Voiko märkätilan vesieriste vahingoittua pintojen uusimisen yhteydessä?
Kaikki työvaiheet tehdään niille tarkoitetuilla työvälineillä ja aineilla niin, että rakenteita, vesieristeitä ja lämmitysjärjestelmiä ei voida vahingoittaa.
Millä puhdistatte kylpyhuoneet?
Käytössämme on käsikäyttöisiä ja moottorikäyttöisiä puhdistustyökaluja sekä harjoja ja liinoja. Valikoimassamme on lukuisia tarkoin valikoituja ympäristöystävällisiä puhdistusaineita. Kokemus ja tietämys yhdessä ammatillisten välineiden ja aineiden kanssa mahdollistaa parhaan mahdollisen puhdistuksen.
Onko yrityksenne kotimainen?
Yrityksemme on kotimainen ja 100 % suomalaisessa omistuksessa.
Minkälainen toimitusaika huolloilla on?
Normaali toimitusaikamme on noin kolme viikkoa huollon tilaamisesta. Kiireellisissä tapauksissa teemme aina parhaamme että voimme toteuttaa huollon toivotun aikataulun puitteissa.
Kylpyhuoneessa kosteusvaurio, kuinka toimitaan?
Palvelumme ovat tarkoitettuja rakenteiltaan ehjiin ja kuiviin kylpyhuoneisiin. Jos kartoituskäynnillä epäilemme pintaa syvemmälle ulottuvia ongelmia, suosittelemme tarkempia tutkimuksia.
Vahingon sattuessa miten toimitte?
Työn suorittaa aina työhön koulutettu ammattilainen tarkkaan määritellyillä menetelmillä, välineillä ja aineilla.

Tähän päivämäärään mennessä emme ole joutuneet turvautumaan vakuutuksiin. Jos vahinko sattuisi huoltotyötä tehdessä, on Vevex Oy:llä vastuuvakuutus mahdollisia esine- tai henkilövahinkoja varten. Myös työn kohde on vakuutettu.

Meille on kunnia-asia tehdä työt sovitusti alusta loppuun ja mahdollisissa ongelmatilanteissa huolehdimme työn mahdollisimman mutkattomasti päätökseen.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Vastaamme kaikkiin kysymyksiin mielellämme, ota rohkeasti yhteyttä!

Vevexin asiakasvastaavat palvelevat kylpyhuonehuoltojen parissa

Haluatko lisätietoja?

Ota yhteyttä

Kerromme mielellämme lisää palveluistamme, huoltomahdollisuuksista ja ilmaisesta kartoituskäynnistä puhelimitse. Täytä alla oleva yhteydenottolomake niin olemme teihin yhteydessä.